REKLAMA

Sveika mityba pagal žvaigždes

REKLAMA

Nutukimas, širdies ligos, odos ar skrandžio problemos… Visos priežastys veda į maistą. Todėl sveikai maitintis jau yra ne hobis, keistuolių užsiėmimas ar egzotika, o būtinybė, jei norite būti sveiki, žvalūs ir energingi. Astrologija padeda kiekvienam suvokti savo stiprybes ir silpnybes, išmokti maitintis taip, kad atsikratytumėte negalavimų.

Avinas. Nuolatos skubantys Avino ženklo atstovai dažnai atsisako maisto, nes nėra kada, ar prabėgomis sužiaumoja sumuštinį. Jeigu žinote, kad per daugybę darbų neturėsite laiko normaliai ir ramiai pavalgyti, susidėkite į specialius maišelius ar dėžutes įvairiausių vaisių, riešutų ir pasiimkite su savimi į darbą, kelionę. Taip turėsite sveikų užkandėlių ir skrandis neliks tuščias. Jums būtinas proteinas, bet ne tas iš komerciškai užaugintos jautienos ar vištienos, kurie „prifarširuoti“ hormonų. Jau geriau negailėkite laiko, atraskite patikimą vietą, kurioje šiek tiek brangiau įsigysite kokybiškos mėsos ir žuvies.

Tauras. Saldumynai ir sotus, riebus maistas yra Taurų silpnybė. Savęs kankinti nereikia, tačiau vietoje kaloringo pyragėlio geriau užsisakykite šerbetą su uogomis. Tai yra pasirinkimo reikalas. Jei norisi saldžiai, valgykite, bet sveikai. Nusipirkite ananasą, jis padeda numalšinti uždegimą, tikrąja ta žodžio prasme, suvalgo mikrobus. Ir nustokite gudrauti: jei ruošiate salotas ir jas užpilate riebiu padažu, nieko nebus. Rinkitės tyrą alyvuogių aliejų (šis nuramina skrandį) ir citriną, keiskite prieskonius, mėginkite skirtingų skonių aliejus. Sveikas maistas gali būti gardus ir kvapnus.

Dvyniai. Morkos yra geriausios Dvynių draugės. Jos ne tik gerina regėjimą, bet ir mažina plaučių vėžio riziką. Net tie, kurie kadaise buvo užkietėję rūkoriai, taip pat per dieną turėtų suvalgyti po morką (bet ne pramoninę, o išaugintą be jokių pesticidų). Spanguolės tinka kvėpavimo sistemai, o Dvyniams tai dažnai būna probleminė sritis. Kaip ir antinksčiai, todėl šio ženklo atstovams reikėtų riboti gazuotus gėrimus ir kavą. Vietoje karamelinės „latte“ rinkitės organinę šviežią kavą, gerkite ją mėgaudamiesi, retai ir mažais kiekiais.

Vėžys. Dažnai griebiatės raminančio, guodžiančio maisto. Tai yra valgote, kai prastai jaučiatės, o tada, žinoma, renkatės ne patį sveikiausią maistą. Jums gana daug problemų gali kelti pieno produktai, todėl jų turėtumėte valgyti mažai ar išvis atsisakyti. Pamėginkite alternatyvius produktus iš sojos (gėrimus, jogurtus) ar avižų pieną. Jūsų virškinimą pagerins obuoliai, burokėliai, šviežiai tarkuoto imbiero arbata (vasarą ir šalta) su medumi ir citrina. Ruoškite patiekalus iš įvairiausių rūšių kopūstų ir brokolių. Jie padės išvengti vidurių užkietėjimo ir mažins krūties vėžio susirgimo riziką.

REKLAMA

Liūtas. Pirmiausia Liūtai turi rūpintis širdimi. Jiems reikėtų riboti keptą maistą, nes šis užkemša arterijas ir kenkia širdžiai. Kepkite ant grotelių, troškinkite, virkite, bet naudokite kuo mažiau nesveikų riebalų. Prinokę avokadai ir alyvuogių aliejus mažina infarkto riziką. Morkos su rudaisiais ryžiais mažina kraujospūdį. Kartais galite sau leisti gabalėlį juodojo šokolado.

REKLAMA

Rašyti komentarą

Your email address will not be published.

Alfa.lt naujienos

REKLAMA