REKLAMA

Nemigą išguikite su astrologų pagalba

REKLAMA

Bemiegės naktys – prarastos dienos, kai negali gyventi ir dirbti pilnu pajėgumu ir tempu. Gilus naktinis miegas yra būtinas, kad galėtume atsikelti pailsėję, geros nuotaikos ir išvaizdos.

Tik, kas jei išsimiegoti nepavyksta? Pagal astrologus, vieniems Zodiako ženklams tai padaryti sunkiau už kitus. Jei žinotumėte, kuriame ženkle yra jūsų astrologinio būsto dvyliktasis sektorius (atsakingas už miegą ir sapnus), gebėtumėte tinkamiau susitvarkyti su nemiga, jei tokia kankina.

Jei nežinote, perskaitykite visus dvylika aprašymų ir pasižiūrėkite, kuris patarimas jums yra tinkamiausias.

Sudie, nemiga, ir būk pasveikintas, saldus miege!

Avinas. Jums užtenka ir 15 minučių mankštos ar trumpos fizinės veiklos, kad jaustumėtės gerai, susitvarkytų mitybos ir miego režimas. Svarbu, kad nesportuotumėte prieš pat miegą ar likus kelioms valandoms iki jo. Jei nepavyksta anksčiau rasti tam laiko, geriau pasivaikščiokite prieš pat miegą. Saldžių sapnų, taip sakant.

REKLAMA

Tauras. Aromaterapija yra geriausias sprendimas jums, kai reikia prie namų slenksčio nusipurtyti dienos „kraitį“. Tam tinka švelnūs gėlių ar augalų aromatai, pavyzdžiui, lavandų ar koks kitas jūsų mėgstamiausias. Nesvarbu, ar uždegsite aromatinių aliejų lempelę, smilkalus ar kvapias žvakes, svarbu, kad tai būtų švelnus (ne per stiprus) jums malonus kvapas. Giliai pakvėpuokite, nusišypsokite, nurimkite ir eikite miegoti.

Dvyniai. Pasitikrinkite el.laiškus, žinutes, paskambinkite (jaudinančių, nemalonių pokalbių vakare venkite), išjunkite kompiuterį ar kitus elektroninius prietaisus, bent likus valandai iki miego. Pailsėkite, tik taip rytoj galėsite visa jėga nerti į naujos dienos nuotykį.

Vėžys. Nuo nervinės įtampos sukietėjusius, sustirusius raumenis, įsitempusį protą geriausiai atpalaiduos karšta aromatinė vonia. Mėgstamo kvapo kūno losjonas po vonios taip pat padės nurimti ir pasiruošti miegui.

Liūtas. Iš mėgstamiausio puodelio prieš miegą išgerkite aromatingos arbatos (ar kito jums patinkančio gėrimo). Vakare labiau tiktų įvairiausių žolelių arbata, pavyzdžiui, ramunėlių ar čiobrelių. Svarbu, kad skonis ir kvapas jūsų neerzintų. Gurkšnodami gėrimą, stenkitės galvoti apie malonius dalykus, nebegrįžkite į dienos sūkurį, taip pamažu nurimsite ir galėsite leistis į saldaus miego šalį.

Mergelė. Nuobodi veikla gali nurimdyti smalsų Mergelių protą. Jums tinka prieš miegą skaičiuoti avis. Atrodytų, suaugusiems kvaila taip daryti, bet ramina. Pasirūpinkite, kad patalynė būti švari, kvapni, tada nesierzinsite ir nepulsite jos keisti dabar, taip tik išvaikytumėte visus miegus.

Svarstyklės. Muzika nuramina ir jausmus, ir protą. Klasikinė, instrumentinė, galbūt kita, jūsų mėgstamiausia muzika, kaip ir ramūs, besikartojantys  jos ritmai padės Svarstyklėms pasiruošti miegui. Muziką, kuri jus įaudrina ar kurią išgirdę norite dainuoti kartu su jos atlikėju, geriau palikite savaitgaliui.

Skorpionas. Pirmiausia fiziškai turite jaustis gerai, todėl pasirūpinkite fiziniais poreikiais prieš miegą. Kitaip negalėsite nurimti. Taip pat nekimškite sau į galvą minčių, ar tik kuo nesergate, ar jums tik nepasirodė pirmieji kokios ligos simptomai. Skorpionai gali patys sau įvaryti baimės, o nurimti nebus taip lengva. Tiesa, pasirūpinkite savo patalu: lova turi būti patogi, o patalynė švari ir tvarkingai paklota. Kai būsite geri sau, mokėsite atsipalaiduoti ir miegas jus pamėgs.

REKLAMA

Rašyti komentarą

Your email address will not be published.

Naujienos iš interneto

Alfa.lt naujienos

REKLAMA