REKLAMA

Stebuklinga trijų įkvėpimų ir iškvėpimų galia

REKLAMA

Paprasčiausias judesys, kokį gali padaryti žmogus, – tai įkvėpti. Nieko paprastesnio už jį nėra. Net rankos krustelėti nereikia, nekalbant apie kojas.

Iškvėpti yra sudėtingiau, nes šio judesio pradžioje plaučiuose turi būti nors kažkiek oro, todėl įkvėpti lengviau.

Jeigu pabandysite kvėpuoti sąmoningai, pavyzdžiui, padarysite 3 gilius įkvėpimus, sutelkdami dėmesį į šį paprastą veiksmą, tai atsitiks kai kas nepaprasto. O jeigu pakartosite šį paprastą judesį po 3 kartus kiekvieną rytą prieš keldamiesi iš lovos, įvyks stebuklas. Paprastas stebuklas, net ne magija, gyvenimo stebuklas – jūsų būsena pasikeis. Kokia būsena? Ne finansinė, o emocinė ir fizinė (finansinė galbūt vėliau).

Kas pasikeis? Galbūt nepajusite nieko, o galbūt jums bus lengviau atsikelti, pradėsite geriau jausti savo organizmo poreikius iš pat ryto. Gal netikėtai užsimanysite ramunėlių arbatos vietoj kavos ar nuspręsite padaryti nedidelę mankštelę.

Šis paprastas judesys turi šalutinį poveikį: jūs tapsite truputį jautresni sau, pasidarys sunkiau ignoruoti save. Jeigu po kurio sąmoningų kvėpavimo pratimų laiko, jums kils noras išsiverkti, teks susirasti draugą, bendražygį ar psichologą ir pasidalyti savo ašaromis. Jeigu staiga pastebėsite, kad paklodės, ant kurių miegate ilgą laiką, tapo šiurkščios ir nemalonios, teks pasiieškoti švelnesnės tekstūros patalynės. Ir taip toliau.

REKLAMA

Gera savijautaAntrasis paprastas judesys – iškvėpimas. Trijų sąmoningų iškvėpimų praktika prieš miegą išjudina antrą nuostabių permainų bangą. Pagrindinė jų prasmė – padėti jums atsipalaiduoti.

Ir vėl galimas šalutinis poveikis. Galbūt po sąmoningų iškvėpimų pastebėsite, kad įprasta poza jums nebetinka atsipalaidavimui, kad kai kurios kūno dalys lieka įsitempusios. Galbūt pastebėsite, kad lovos kaimynas knarkia ir nuo jo reikia nusigręžti arba pasišalinti. Gal pajusite, kad norite atsigerti.

Sąmoningų iškvėpimų praktika prieš miegą padeda persijungti į užmigimo procesą, atidėti visus rūpesčius rytui, išmokti atsipalaiduoti prieš miegą.

Iš tikrųjų tai sunki užduotis, ji reikalauja daugiau kaip trijų iškvėpimų, bet be iškvėpimų atsipalaidavimo procesą sunku bus paleisti.

Sąmoningų kvėpavimo judesių efektas bus kaupiamasis: kasdien kartodami pratimus palaikysite teigiamus pokyčius organizme, išsiveršite iš įprasto rutininio nepasitenkinimo gyvenimu.

Šalutinis šių paprastų kvėpavimo judesių efektas – jūs vėl norėsite gyventi ir jaustis geriau, nei anksčiau.

Šaltinis: mirkrasoty.life

Gera savijauta

REKLAMA

Naujienos iš interneto

Alfa.lt naujienos

REKLAMA