REKLAMA

Jauninantys Kinijos aristokračių pratimai

REKLAMA

Šią jauninančią kinų metodiką gaubia legendos. Viena jų pasakoja, kad technika „Hu čon gang“ kilusi iš vieno senovės Kinijos moterų vienuolyno, kurio vienuolės sulaukdavusios 120 metų žvalios ir energingos, jaunatviškos savo kūnu ir siela.

Reguliariai atliekami šie pratimai padeda pajusti energijos padaugėjimą. Juos atliekant reikia žinoti 4 principus, kurių būtina laikytis:

1. Visi judesiai turi būti neskubūs. Jūs esate tik kelio pradžioje. Nesigėdykite judėti sraigės ar vėžlio greičiu.

2. Kvėpavimas turi būti natūralus. Sekite savo kvėpavimą, tik nereikia jo valdyti. Kvėpuokite tolygiai ir ramiai.

3. Pratimai turi būti atliekami be jokios įtampos. Įsivaizduokite, kad esate marionetė, leiskite sau judėti lėtai, labai lėtai.

REKLAMA

4. Atlikdamos pratimą susikoncentruokite į vieną dalyką ir neįsitempkite. Į tam tikrą kūno tašką sutelktas dėmesys pagreitina pratimo poveikį. Pavyzdžiui, koncentracija į delnus suaktyvina visus meridianus, kurie pereina per delno taškus.

Pratimus geriausia daryti anksti ryte arba vakare prieš miegą. Pastarasis variantas net laikomas patogesniu. Drabužiai turi būti laisvi, nevaržyti judesių.

I pratimas. Pečių atvėrimas

Šis pratimas atveria pečius, atlaisvina per juos einančius meridianus, pašalina galimus blokus.

Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje. Atpalaiduotos rankos laisvai nukarusios prie šonų. Įkvėpkite giliai ir ramiai. Pajuskite, kaip išsiplečia jūsų krūtinės ląsta. Ir šypsokitės, įsivaizduodamos, kad esate jaunos, kupinos jėgų.

Delnus uždėkite ant kojų ir truputį pritūpkite, kūno korpusu lengvai palinkite į priekį. Lėtai uždėkite plaštakas ant kelių.

Dabar šiek tiek pakelkite klubus aukštyn. Galvą ir pečius nuleiskite žemyn, rakas nuimkite nuo kelių ir laisvai nuleiskite žemyn. Iškvėpkite.

Lėtai pakilkite ir atsitokite į pradinę padėtį.

Pakartokite pratimą 3 kartus.

II pratimas. Pavasario sugrįžimas

Šis pratimas laikomas labai svarbiu. Vibruojantys spyruokliniai judesiai palankiai veikia medžiagų apykaitą, pagerina odos spalvą. Veidas išsivalo, pradingsta spuogai, odos šerpetojimas.

Dėmesio! Šio pratimo negalima daryti nėščioms moterims, taip pat po dubens srities operacijų ir gausiai kraujuojant per mėnesines.

Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje. Rankos laisvai nukarusios prie šonų.

Giliai įkvėpkite ir iškvėpdamos lengvai pritūpkite, išlaikydamos kūno korpusą vertikalioje padėtyje. Pasistenkite sąmoningai atpalaiduoti visus kūno raumenis, po to atlikite spyruokliuojančius judesius keliais, kad vibracija pasklistų po visą kūną. Jokiu būdu nesistenkite valdyti savo judesių, jie patys turi prisitaikyti prie vibracijų ritmo.

Iš viso reikia atlikti apie 164 vibruojančius judesius.

Kinų damaŠaltinis:: Prodolgoletie.ru  

REKLAMA

Naujienos iš interneto

Alfa.lt naujienos

REKLAMA