REKLAMA

Psichologinis alkis: kodėl valgome, kai nesame alkani

REKLAMA

Nepamirškite judėjimo

Padidinti laimės hormonų kiekį kraujyje padeda fizinis krūvis. Daugiau vaikščiokite, judėkite, šokite, mankštinkitės. Pamažu organizmas išmoks patirti malonumą ne tik iš maisto.

Skysčių vartojimo režimas

Saldūs ir gazuoti gėrimai tik stiprina apetitą. Gerkite daugiau gryno vandens, ypač prieš valgį. Kartais smegenys painioja alkio ir troškulio signalus.

Vartokite daugiau baltymų

REKLAMA

Stenkitės atsisakyti „tuščių kalorijų“ – saldumynų, greitojo maisto. Valgykite kalakutieną, ankštinius augalus, avokadus, pieno produktus, kad greičiau pajustumėte sotumo jausmą ir išvengtumėte persivalgymo, rašo portalas „Econet“.

Psichologinį alkį gydytojai laiko pavojinga priklausomybe, kurią būna sunku nugalėti. Pripažinkite problemą ir pradėkite ją spręsti. Pripildykite savo gyvenimą teigiamo bendravimo ir naudingų užsiėmimų, kad išvengtumėte streso.

REKLAMA

Alfa.lt naujienos

REKLAMA